GOTT NYTT ÅR !

Då var det äntligen dags för Nyårsafton ! En dag som många ser fram emot, dagen innan den nya början på ett helt nytt år, fullt av möjligheter ! Man kan också tänka tillbaka på året som har gått. Vad har jag åstadkommit detta året egentligen? Inte ett piss om jag ska prata för mig själv då.

Jag har inte hittat ett jobb, men å andra sidan har jag kommit på vad jag vill jobba med. Och bara det är ju en utmaning. Jag har fyllt 20 år ! Får äntligen gå på systemet ;)
Jag har gått en utbildning inom serviceyrken, haft praktik på Hemma butiken på Freeport som var väldigt roligt men ändå inte riktigt min grej ..
Jag har firat alla vänner som har fyllt 20, åkt runt i den kära Toyotan :D , varit på klassfest med både vår gamla klass och Miroi klassen, testat på att bo ensam med älsklingen i en lägenhet, haft grillkvällar, utekvällar, myst i slottskogen med anna <3, varit i marstrand och på universeum :) , ridit islandshäst igen, ätit mitt första julbord, och gör nu min praktik på en förskola som är den bästa praktiken jag har gjort i hela mitt liv !
Äntligen har jag hittat något som jag verkligen trivs med, och planen är att jag ska läsa till förskolelärare nästa höst :)
Mamma har fått fortsätta sin kamp mot cancern även i år. Hon fick ett nytt besked om en cancerfläck på binjuren i år, som sedan även spred sig till bukväggen. 6 cellgiftsbehandlingar har gjorts och nu får vi se vad som händer efter röntgen. Du är så sjukt jävla modig och är stolt över dig ! <3

Kvällen börjar med tjejmiddag hemma hos Diana och sedan spenderas resten av kvällen med älsklingen <3
Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År !

    
  
   


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahahahahahahhaha "åkt runt i den kära Toyotan :D" hahahhahaaha Det var det roligaste på hela dagen :D hahaha



Superbra skrivit !

Älskar min unnderabra vän <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-12-31 @ 09:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0