Tired Tuesday

Sjuuuuukt trött är jag nu och ska snart gå och lägga mig ! Kom nyss hem från min vän där vi har spenderat större delen av denna tisdagskväll. Lagat lite mat och haft det mys :) Och även kollat på när min vän var med på tv ! Fast vi missade det ju så vi fick se det på datan istället .. men ändå ;) Har även jobbat idag, så kanske därför man är ganska trött .. plus att jag sov dåligt inatt ! Händer mig ganska ofta när jag vet att jag ska upp tidigt och när jag kommer i säng sent. För då tänker man bara på att man måste sova ! Och då blir det tvärtom istället. Menmen, finns inte så mycket att göra åt det. Får sluta tänka helt enkelt.

Här kommer lite bilder från i fredags :)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0