Torsdag

Chokladglass är nog det godaste som finns ! Det slår allt :) Det och min underbara älskling <3 Som jag snart ska ta och klippa, han får det billigt han ! Jämfört med oss andra som får ta oss till frisören och betala 500 spänn. Det får mig att tänka på att jag faktiskt måste klippa mig snart. Slitet som tusan är det nu, och långt !

Idag blev till en sväng till Kungsmässan, det var faktiskt ett tag sen nu. Och jag fick med mig sötnosen Sophia som sällskap ! Så jag fick med mig några påsar och en fika på det :) Sen såg vi på en film hos mig. Riktigt bra dag !


Kommentarer
Postat av: Sophia

Aa riktigt mysig o trevlig dag med min sötnos:D<3

love you girl<3

2011-02-10 @ 23:48:25
URL: http://Sophiaheidgert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0