21 år !

Taaaack för en underbar kväll igår med mina flickor ! Några gullungar saknades dock .. men kvällen blev bra ändå :) Många fina presenter och många skratt ! Ni är bäst <3 Och natten avslutades med mys med älsklingen, älskar dig !

  

Nu har precis släkten gått, blev ett litet kalas som vanligt. Men mycket trevligt ! Saknade min storebror och hans familj bara men de har ju precis fått en liten pojk ! Så nu är jag faster till 3 underbara barn :) Olivia, Linnea och William <3

  

Resten av kvällen ska spenderas med familjen och min älskling :) myspys <3

Längtar till Gran Canaria nu !


Kommentarer
Postat av: Sophia

Taack själv sötnos:D<3

va jätte trevligt=)

love you<3

2011-02-02 @ 19:51:42
URL: http://Sophiaheidgert.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0